Hou je Thai ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank & Joey - WaarBenJij.nu Hou je Thai ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Frank & Joey - WaarBenJij.nu

Hou je Thai !

Blijf op de hoogte en volg Frank & Joey

07 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Goeeeeeedemorgen..

Update 1. Erg vroeg, maar moeders vroeg of we een berichtje wilde sturen, als we waren aangekomen. Bij deze. Allebei 2 kilo. Want wat was dat eten smullen zeg in dat vliegtuig. Zoals je op de foto's kunt zien kwamen we stom toevallig het broertje tegen van Bruce Li. Brocco Li. Eigenlijk kan je reis dan al niet meer stuk he. Aziatischer dan dat gaat 't dan niet meer worden. Hashtag genieten.
De vlucht ging perfect, we hebben nu van dichtbij meegemaakt hoe een Thai land en dat maak je ook niet dagelijks mee natuurlijk.

Klein jetlagje, dus we gaan nu nog wat uurtjes inhalen in ons hostel.

Hou je hoofd koel en je hart warm,

The groetjes !

• 07 Mei 2014 - 08:54

Bertjuh:

Briljant stukje tekst weer en have boys

• 07 Mei 2014 - 09:05

Marcos:

Broeder,

Moeders is zoooooooooo blij dat ze wat hoort van je! en ik trouwens ook!

heerlijke woordgrapjes ouwe broeder das natuurlijk hier ook prima wakker worden!
    nederland is door met eurovisie songfestival en nu sparta nog morgen?

latertje bro

Hashtag Genieten

• 07 Mei 2014 - 09:59

Anne-Claire:

Niet alleen de mama's vinden t fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen hoor! ;).
    Slaap lekker! X

• 07 Mei 2014 - 11:56

Tante Ari:

ook "ouwe" tantes vinden dat fijn. Sweet dreams....zzzzzz x

• 07 Mei 2014 - 12:01

Harry:

Dit werkt goed zeg. Ik word trouwe volger!

Have fun mannen!

Laterrr.

• 07 Mei 2014 - 14:29

Helen Van Splunter:

Hee jongen van me![klinkt goed he?] 4 kilo zou je ook niet misstaan haha Nu weer aan de thaise hap ws Veel sterkte met eten Zal je nodig hebben!

• 07 Mei 2014 - 14:45

Opa:

Opa en oma ook blij om te lezen dat je er bent. Fijn dat we jullie zo kunnen volgen! xxx

• 07 Mei 2014 - 22:41

SoJi:

Hahahahahahah bro wij zijn ook blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! En na het lezen van jullie stukje kan onze avond niet meer stuk;) Sweet dreams, backpackbitches :p

• 08 Mei 2014 - 20:05

Marianne En Eric:

Al lekker gefietst in Bangkok zag ik. Lekker genieten en hoofdje erbij houden hè mannen.